ذاکر ونوکر اهل بیت علی نریمانی

ذاکر ونوکر اهل بیت علی نریمانی
دیوونه وغلام حضرت رقیه 
قالب وبلاگ

سلام به دوستان میخوام جزعی از زندگی ناممو براتون بذارم

از کودکی لیاقتم شده دارم واسه آقام امام حسین نفس میزنم و افتخارم اینه که سگ اربابم هستم و از آفام میخوام بذاره تا آخر عمرم واسش خدمت کنم  

من غم و مهر حسین با شیر از مادر گرفتم        روز اول کامدم دستور تا آخر گرفتم

 

دقیقا یادم میاد که سواد نداشتم یعنی انقدر کوچیک بودم که هنوز سنم به مدرسه رفتن نمیخورد و پدرم اشعارو بهم میگفت و من حفظ میکردم وتو جلسات عزادازی اربابام میخوندم وتا الان که به این سن 18سالگی رسیدم دارم نفس میزنم

 

 

انشاالله در اولین فرصت واستون کاملش میکنم

 

افتخارم نوکری برنوکران حیدر است  یا علی مدد  (علی نریمانی)

 

از کودکی لیاقتم شده دارم واسه آقام امام حسین نفس میزنم و افتخارم اینه که سگ اربابم هستم و از آفام میخوام بذاره تا آخر عمرم واسش خدمت کنم 

 


نظرات شما عزیزان:

امیر فرخنده
ساعت0:49---29 دی 1391
سلام خوب بود یه سری به ما بزن

دارالمجانين اكلاب الحسين
ساعت13:29---20 آبان 1391
مارا به جرم عاشقي ديوانه خواندندت عشق علي در سينه را اسانه خواندند
عشقم كشيده ديوانه باشم بر شمع رخسار عي پروانه باشم .. دوست داشتي يه سر بزن رجزاي قشنگ گذاشتم بدرد ديوونه ها ميخوره . وعده ما صبح عاشورا ما از مشهد الرضا شما از ... ميشكنم سر تا مجنون نگويد نگارش عاشق شيدا ندارد


دکترباقر
ساعت9:52---1 آبان 1391
داداش علی میشه هروقت مطالب یا اشعار یامداحی یاهرچی که دم دستت بود برام ایمیل کنی؟
ازت ممنون میشم
دلم واسه مداحی هات یه ذره شده
by};-


يه دوست قديمي و خيلي ناز
ساعت8:18---24 شهريور 1391
سلام جگر وبلاگت معلومه ك خيلي وقته بروز نشده پس كجايي بابا ي عكسي ي كليپ تصويري چندتا نوحه صوتي بذار بخدا خيلي وقته دلم برات تنگ شده عشقم
شايد شما مارو يادت نياد ولي هميشه توقلبمي
ازطرف يكي از فداييات عاشقتم علي


نازیلا
ساعت1:39---7 خرداد 1391
سلام عزیز قربونت بشم نمیخوای صداهاتو واسه دانلود بذاری گوش کنیم دانلود کنیم هر از گاهی فیض ببریم دستت درد نکنه عکسات تو حلقم عکسای زیادی بذار بای

مبینا
ساعت1:33---7 خرداد 1391
با سلام لطف کنید عکساتون رو کامل بذارید تا ببینیم با تشکر

غریبه
ساعت19:12---26 ارديبهشت 1391
ایولا بابا دمت گرم التماس دعا

غریبه
ساعت19:12---26 ارديبهشت 1391
ایولا بابا دمت گرم التماس دعا

محمد حسين
ساعت1:13---2 ارديبهشت 1391
آفرين به اين استعداد و توانايي

پس نوحه هاتو واسه دانلود نميذاري
پاسخ: مرسی ممنون لطف دارید دادم نوحه های ایشون رو فشرده کنند انشاالله به زودی یا علی مدد التماس دعا


reza
ساعت2:46---30 فروردين 1391
سلام موفق باشید التماس دعاپاسخ: تشکر و همچنین التماس دعا

خادم الشهداء
ساعت20:53---29 فروردين 1391
سلام

با متن روضه و اشعار فاطميه نوكريم

بابُ الحرم ، متن اشعارمذهبی ، متن روضه ها و مقاتل، جهت استفاده مداحان
پاسخ: متشكر ميشوم از شما اگر لطف كنيد


سید مهدی رضوی
ساعت2:03---28 فروردين 1391
سلام وبلاگ شما با افتخار در لینک ما قرار گرفت فقط لطف کنید علیه السلام مکتب العباس(ع)رو بنویسید/یا علی مدد
پاسخ: با تشكر از شما و تشكر از نام لينك كه گذاشتيد اسمش عاله فقط علي نريماني را به اولش اضافه كنيد التماس دعا


alireza
ساعت12:10---22 فروردين 1391
سلام برادر امیدوارم در تمام لحظات عمرت زیر سایه ی حق باشی و توفیق نوکری وذاکری آقا امام حسین رو کنی

ومن الله توفیق

به امید فرج امام زمان یا علی مددپاسخ: مرسي ممنونم و همچنين انشاللاه تو كربلا يا علي مدد


سید مهدی رضوی
ساعت15:55---21 فروردين 1391
سلام به تمام همسنگران اگه مایل به تبادل لینگ هستید من را در لینگ خود قرار داده به ما اطلاع دهید تا با افتخار شما را در لینک خود قرار دهیم.

(تبادل لینک با تمام هیئات مذهبی)

http://www.heiat110.loxblog.com

پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)
پاسخ: بله با كمال افتخار التماس دعا يا علي مدد


فاطمه
ساعت16:24---17 فروردين 1391
سلام امیدوارم موفق باشی پاسخ: مرسي ممنون و همچنين

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 14 فروردين 1398برچسب:, ] [ 7:31 بعد از ظهر ] [ یکی از دوستان ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

پایگاه مداحی علی نریمانی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیوونه و آدرس alinarimany.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 31795
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید